Tuesday, 15 November 2011

Pinjaman / Pembiayaan Peribadi 2013 Dari Bank Simpanan Nasional Serendah 3.90 %

Salam 1Malaysia...saya Su bekerja sebagai Esekutif Jualan Bsn berbesar hati menawarkan kepada Kakitangan Awam dan Badan Berkanun yang bekerja di sekitar Putrajaya,Kajang,Bangi,S.Alam,P.Jaya,K.Lumpur & Klang.Pinjaman peribadi bersama bank kami...tanpa apa2 caj tersembunyi...kadar interest berpatutan..dan paling penting servis terus ketempat anda tanpa bayaran caj perkhidmatan..potongan sehinga 60% gaji bagi mengelakan membebankan pihak anda...manakala bagi kakitangan awam ..potongan melalui akauntan negara..tidak kepada biro angkasa bagi mengelakan kelewatan permotongan..


- Tempoh pinjaman sehingga 10 tahun.
- Kadar keuntungan dari 3.90%~4.40% (paling rendah dipasaran)
- Kelulusan cepat
- Insuran Perlindungan Kemalangan Diri
- Bayaran balik pinjaman melalui potongan gaji
- Boleh overlap pinjaman lama.

Sila whatsapp,call atau sms ke 019-5199036 untuk respon lebih cepat atau email ke suhana2808@ymail.com

Tak perlu datang ke Bank, saya sedia ke lokasi anda ...insyaAllah saya sedia membantu anda.

Pinjaman/Pembiayaan Peribadi BSN..mudah.com



4 comments:

  1. Salam. nak tanya pasal personal loan boleh?

    ReplyDelete
  2. APAKAH ANDA MEMBUTUHKAN KREDIT ??

    Halo,

    Nama saya Mr Fred. Saya seorang pemberi pinjaman swasta yang memberikan pinjaman kepada perorangan dan perusahaan. Apakah Anda pernah ditolak oleh banyak bank? Apakah Anda perlu pembiayaan untuk membangun bisnis Anda? Apakah Anda perlu pembiayaan untuk ekspansi bisnis Anda? Atau apakah Anda membutuhkan pinjaman pribadi? berkisar pinjaman saya. dari pribadi untuk pinjaman bisnis. Tingkat bunga saya sangat terjangkau. 3%, dan paling 50.000,00 € maksimal € 500,000,000,000.00 €, proses kredit kami sangat cepat juga. Saya sangat bersedia untuk membuat semua masalah keuangan Anda sesuatu dari masa lalu. Jika Anda benar-benar siap untuk mendapatkan masalah keuangan Anda terpecahkan, Kemudian cari tidak ada
    lebih lanjut dan mengajukan pinjaman hari ini Email melalui: (fredlarryloanfirm@gmail.com). Saya berharap dalam melakukan bisnis dengan Anda.

    Mr Fred larry
    CEO.

    ReplyDelete
  3. APAKAH ANDA MEMBUTUHKAN KREDIT ??

    Halo,

    Nama saya Mr Fred. Saya seorang pemberi pinjaman swasta yang memberikan pinjaman kepada perorangan dan perusahaan. Apakah Anda pernah ditolak oleh banyak bank? Apakah Anda perlu pembiayaan untuk membangun bisnis Anda? Apakah Anda perlu pembiayaan untuk ekspansi bisnis Anda? Atau apakah Anda membutuhkan pinjaman pribadi? berkisar pinjaman saya. dari pribadi untuk pinjaman bisnis. Tingkat bunga saya sangat terjangkau. 3%, dan paling 50.000,00 € maksimal € 500,000,000,000.00 €, proses kredit kami sangat cepat juga. Saya sangat bersedia untuk membuat semua masalah keuangan Anda sesuatu dari masa lalu. Jika Anda benar-benar siap untuk mendapatkan masalah keuangan Anda terpecahkan, Kemudian cari tidak ada
    lebih lanjut dan mengajukan pinjaman hari ini Email melalui: (fredlarryloanfirm@gmail.com). Saya berharap dalam melakukan bisnis dengan Anda.

    Mr Fred larry
    CEO.

    ReplyDelete
  4. APAKAH ANDA MEMBUTUHKAN KREDIT ??

    Halo,

    Nama saya Mr Fred. Saya seorang pemberi pinjaman swasta yang memberikan pinjaman kepada perorangan dan perusahaan. Apakah Anda pernah ditolak oleh
    begitu banyak bank? Apakah Anda perlu pembiayaan untuk membangun Anda
    bisnis? Apakah Anda perlu pembiayaan untuk ekspansi Anda
    bisnis? Atau apakah Anda membutuhkan pinjaman pribadi? pinjaman saya
    berkisar. dari pribadi untuk pinjaman bisnis. minat saya
    Tingkat sangat terjangkau. 3%, dan paling 50.000,00 € maksimal € 500,000,000,000.00 €, proses kredit kami sangat cepat
    demikian juga. Saya sangat bersedia untuk membuat semua keuangan Anda
    mengacaukan sesuatu dari masa lalu. Jika Anda benar-benar siap untuk
    mendapatkan masalah keuangan Anda terpecahkan, Kemudian cari tidak ada
    lebih lanjut dan mengajukan pinjaman hari ini Email melalui:
    (Fredlarryloanfirm@gmail.com). Saya berharap dalam melakukan
    bisnis dengan Anda.

    Mr Fred larry

    ReplyDelete